• Καλωσήρθες στα μέρη μας ταξιδιώτη — Επισκέπτεσαι για πρώτη φορά το forum μας;

    Σε έχω ξαναδεί να τριγυρνάς εδώ γύρω; Για να συμμετάσχεις σε συζητήσεις ή να θέσεις σε όλους το ζήτημα που σε απασχολεί, θα χρειαστεί να αποκτήσεις ένα λογαριασμό στο forum. Απόκτησε το λογαριασμό σου πατώντας εδώ!

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

  • Δημιουργός θέματος Δημιουργός θέματος kinder
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Καλησπερα! Ειδα το Elvenar στο Facebook και ειπα να το δοκιμασω. Απο Innogames εχω ασχοληθει με fyletikesmaxes κοσμος 3-5-7
και λιγο west. Εψαχνα κατι χαλαρο και διασκεδαστικο και επιτελους το βρηκα. Λεγομαι βασιλης ετων 25.
 
Καλως ηρθες Ιωαννα, οτι αποριες εχεις ρωτας ..
 
  • Like
Αντιδράσεις: Simber
Καλησπερα! Ειδα το Elvenar στο Facebook και ειπα να το δοκιμασω. Απο Innogames εχω ασχοληθει με fyletikesmaxes κοσμος 3-5-7
και λιγο west. Εψαχνα κατι χαλαρο και διασκεδαστικο και επιτελους το βρηκα. Λεγομαι βασιλης ετων 25.

Καλως ηρθες Βασιλη , καλη συνεχεια ..
 
καλησπερα κατι κανω λαθως και δεν μπορω να ανεβω στηνκαταταξη ασ ρηξει μια ματια στην πολη μου και μου πη τι να κανω kostas62 eyxaristv
 
:rolleyes: εισαι σε λαθος θεμα Κωστη καταρχην κατα δευτερο αυτο που ζητας δεν νομιζω να γινεται οι υπευθηνοι του φουρουμ ειναι για αλλα πραγματα ..
Για αρχη ριξε μια ματια στο wiki του παιχνιδιου και εδω ειμαστε θα βοηθησουμε ..
 
Καλώς όρισες και εσύ Δημήτρη στην υπέροχη παρέα μας!
 
καλημερα παιδια ηρακλης εδω!! το elvenar ειναι πολυ καλο παιχνιδι!! ελπιζω με μερικες αλαγες να γινει καλητερο
 
Καλησπέρα σας. Μαζί με το χαιρετισμό μου σε όλους και όλες σας καθώς και στην ομάδα διαχείρισης του παιχνιδιού θα ήθελα να προτείνω κάποια πράγματα.
1ον : Να υπάρχει δυνατότητα με φωτεινή ένδειξη σε κάποια μπάρα στο κάτω μέρος της οθόνης των μελών της συντροφιάς έτσι ώστε να βλέπει ο καθένας ποιος παίχτης είναι online και να συζητα μαζί του......και
2ον: Να υπάρχει η δυνατότητα άμεσου εμπορίου των παιχτών αναμεταξύ τους και όχι μόνο μέσω της αγοράς τουλάχιστον μεταξύ των παιχτών μιας συντροφιάς.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Φιλικά
Γιάννης
 
Καλώς όρισες Γιάννη κι εσύ Γιώργο!

Γιάννη τις ιδέες σου και τις προτάσεις σου μπορείς να τις γράψεις στον σχετικό τομέα του φόρουμ θα είναι χαρά μας να συζητηθούν.

Το παιχνίδι είναι ακόμη "μωρό" έχει πολύ δρόμο μπροστά του. Οπότε μείνε συντονισμενός, τα καλύτερα έρχονται.
 
Για οσους δεν γνωριζουν να καλωσορισουμε τον com.manger των φυλετικων ..
Παρακαλω να μπαναριστει για σπαμ .. :p

Καλως ηρθατε και καλο παιχνιδι παιδες ..
Τίνος είσαι εσύ;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλησπέρα κι από εμένα. Το όνομα μου είναι Ιωάννα κ ξεκινησα το παιχνίδι εξαιτίας μιας παρέας στο foe που μπηκε στον beta... ετσι αν κ καθυστερημενα μπηκα κ στον ελληνικο σερβερ οταν πηρα ειδηση πως ανοιξε. Καλη συνεχεια σε όλα τα παιδια
 
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΕΙΜΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΗΣ ....ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑ
 
Πίσω
Κορυφή